Leuk!!

Jihoe! Morgen zit ik te wachten voor mijn brievenbus haha !
Natural Upgrade voor het eerst in een magazine:) Hoe leuk!! 💖

Deze week wordt de lente editie bij de Nederlandse abonnees bezorgd. En valt ie ook bij mij op de deurmat. 🥳Volgende week bij de Belgische lezers.💖
Nooit schreef ik voor bladen ed. Wel zo af en toe een post op de socials (fb, insta) ... 

Maar dit magazine en de mensen die het co- creëren ... is een match !

Ik hou van natuurlijke flow, niets forceren, gewoon op aantrekking en benieuwd zijn wat en wie er op je pad verschijnt . En soms ga je direct " aan" op iets. En dat was precies wat er gebeurde een paar weken geleden.

Ik vertel jullie er binnenkort meer over  in de volgende zomernieuwsbrief 💌
 

© 2015 - 2026 Natural Upgrade | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel